آرما گیفت
در حال بارگزاری
انواع کیف زنانه و کاربردهای آنها
18 اسفند 1399

در حال حاضر مدل های کیف زنانه بسیار گسترده بوده و شامل مدل های متنوعی می شود. ممکن است بسیاری از خانم ها هنگام انتخاب و خرید یک کیف مناسب دچار سردرگمی شوند و نتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

البته یکی از دلایل اینکه خانم ها در انتخاب کیف مناسب دچار سردرگمی می شوند این است، که آن ها نسبت به اسم انواع کیف زنانه و کاربرد آنها اطلاعات کافی ندارند. در صورتی که در مورد هر یک از انواع کیف ها شناخت کافی داشته باشید می توانید نسبت به خرید یک کیف مناسب اقدام کنید.

در این مقاله ما قصد داریم به شناخت انواع کیف زنانه و نکات مهم و کاربردی درباره هر یک از آن ها بپردازیم. اگر شما نیز جز آن دسته از خانم ها محسوب می شوید که نمی توانید خرید کیف را با اطمینان کافی انجام دهید، تا انتها همراه ما باشید.

انواع کیف های زنانه را بشناسیم

شناخت انواع کیف ها به شما کمک می کند تا بتوانید برای هر یک از استایل های خود یک کیف مناسب انتخاب و خریداری کنید. در قسمت زیر به شناخت و معرفی انواع مختلف آن ها خواهیم پرداخت.

کیف زنانه دوشی

کیف های دوشی معمولا کلاسیک هستند و برای انتخاب روزانه گزینه مناسبی شناخته می شوند. نام کیف دوشی از سبک استفاده از آن گرفته شده است.

تنوع و کاربرد این نوع کیف به قدری بالا بوده که بسیاری از خانم ها هنگام انتخاب یک کیف دوشی دچار سردرگمی خواهند شد.

سایز کیف های دوشی کاملا متغیر است و در سایزهای بسیار کوچک تا متوسط تولید می شوند، اما در بسیاری از موارد دارای سایز استانداردی هستند تا بتوان لوازم ضروری روزانه از جمله موبایل و کیف پول را داخل آن قرار داد.

برای اینکه بتوانید این نوع کیف ها را با هر استایلی مورد استفاده قرار دهید توصیه می شود یک کیف دوشی با رنگ خنثی تهیه کنید.

کیف زنانه کراس بادی

کیف های کراس بادی شباهت بسیار زیادی با کیف های دوشی دارند. این نوع کیف ها یک بند بلند دارند که به صورت کج بر روی بدن قرار می گیرند.

استفاده از کیف های کراس بادی مناسب زمان هایی است که دوست ندارید دست تان درگیر کیف باشد. با استفاده از این کیف ها هر دو دستتان آزاد خواهد بود. این نوع کیف ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا کاملا اسپرت بوده و برای استایل های اسپرت زنانه مناسب است.

کیف زنانه دوشی بزرگ

این کیف ها در اکثر موارد درب ندارند تا بسته شوند. این ویژگی باعث می شود تا دسترسی به وسایل داخلی این نوع کیف ها بسیار ساده و راحت باشد. کیف های دوشی بزرگ دارای جنس های مختلفی هستند.

استفاده از نوع چرمی این کیف ها برای قرارهای رسمی گزینه مناسبی شناخته می شود. استفاده از این کیف ها علاوه بر اینکه به جذابی استایل شما کمک می کند به دلیل سایز بزرگ در میان خانم ها محبوبیت دارد؛ زیرا می توانند وسایل بیشتری را داخل آن جای دهند.

استفاده از کیف های دوشی بزرگ برای استایل بوهو نیز بسیار مناسب است.

کیف زنانه حصیری

همانطور که از نام این کیف پیداست، جنس آن کاملا حصیری و بافتنی است. استفاده از این نوع کیف بخاطر جنس و رنگی که دارد برای استایل های تابستانی انتخاب فوق العاده ای شناخته می شود و می توان آن را با انواع لباس های ساحلی استایل کرد.

این کیف ها را می توانید با شلوار جین و انواع صندل ست کنید. با مشاهده این کیف ها ناخودآگاه به یاد تابستان و روزهای گرم تابستانی خواهید افتاد.

کیف زنانه کلاچ

کلاچ از نظر لغوی به معنای محکم گرفتن است، به همین دلیل به این نوع کیف، کلاچ گفته می شود. کیف های کلاچ معمولا هیچ بند و دسته ای ندارند و تنها در برخی مدل ها بند ظریف و زنجیری وجود دارد.

این کیف ها از لحاظ ظاهری بسیار شیک و کلاسیک هستند به همین دلیل می توانید آن را در انواع مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار دهید و یک استایل شیک داشته باشید.

کیف زنانه کمری

تمامی خانم هایی که از طرفداران مد هستند حداقل یک مدل کیف کمری در کمد خود دارند. برخی از خانم ها به این نوع کیف ها اهمیتی نمی دهند، اما جلوه زیبا و مدرنی که کیف های کمری به استایل شما می دهد بسیار چشم نواز و شیک است.

سایز این کیف ها معمولا کوچک است، پس برای موقعیت هایی مناسب است که به وسایل زیادی نیاز ندارید و تنها وسایل مورد نیازتان رژ، کارت بانکی و موبایل است.

کیف زنانه کمری

کوله پشتی زنانه

این کیف ها شباهت زیادی به کوله پشتی مدرسه دارند، اما برعکس آن ها ظاهر جمع و جور و کوچکی دارند. استفاده از این کیف ها علاوه بر اینکه برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد دارد به راحتی با هر استایلی ست می شود.

می توانید از این کیف ها هنگام سفر، خرید، پیاده روی و… استفاده کنید بدون اینکه دستتان درگیر نگه داشتن کیف باشد.

کیف اداری

شغل برخی از خانم ها به گونه ای است که در بسیاری از مواقع به استفاده از لپ تاپ نیاز دارند، به همین دلیل باید همیشه آن را همراه خود حمل کنند. استفاده از کیف های اداری در چنین مواردی گزینه مناسبی شناخته می شود و می توان لپ تاپ را داخل آن قرار داد.

علاوه بر این زیبایی استایل شما در محل کار و دانشگاه اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل پیشنهاد می شود یک کیف اداری با جیب های مناسب خریداری کنید تا بتوانید علاوه بر داشتن یک استایل زیبا تمامی لوازم خود را در داخل آن قرار دهید.

کیف زنانه بولر

کیف های بولر از لحاظ ظاهری گنبدی شکل و دارای دسته های کوتاهی هستند. برای انواع قرارهای کاری، روزمره و مهمانی های دوستانه مناسب هستند.

اسم این کیف ها را از کیسه های توپ بولینگ الهام گرفته اند. با استفاده از این نوع کیف ها می توانید در موقعیت های مختلف استایل شیکی داشته باشید و بیشترین لوازم ضروری و مورد نیاز خود را در آن جای دهید.

کیف زنانه بولر

کیف زنانه باکت

کیف های باکت در حال حاضر به یکی از ترندهای دنیای مد تبدیل شده اند و طرفداران بسیار زیادی دارند. طراحی شل این نوع کیف ها برای استایل بوهو گزینه مناسبی شناخته می شود.

استفاده از این کیف ها برای استایل های روزانه، پیاده روی و خرید جذابیت بالایی به استایلتان می افزاید. کیف های باکت مورد استقبال خانم های خاص پسند قرار می گیرد.

سخن پایانی

حالا که با انواع مختلف کیف های زنانه آشنا شدید، بهتر است بدانید هر خانمی باید حداقل یک عدد از انواع مختلف کیف های زنانه را در کمد خود داشته باشد؛ زیرا هر یک از انواع آن ها کاربردی بوده و در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

وقت آن رسیده است که سری به کمدتان بزنید و نسبت به کم و کاستی های کمد خود اقدام کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع مختلف کیف زنانه و کاربردهای هر یک آشنا کنیم؛ امیدواریم نکات گفته شده برایتان مفید بوده باشد.

 
دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.